نرخ اجاره ویلادرشمال

ساخت وبلاگ

امکانات وب

اجاره ویلادر شمال

مسافرانی که راهی شمال می شوند برای اقامت در ویلاهای شمال، با قیمت های متفاوتی نسبت به سایر ایام سال روبرو هستند؛ قیمت هایی که به گفته مشاوران املاک منطقه، نسبت به سایر روزهای سال ۲برابر است.

هرسال با فرارسیدن تعطیلات نوروزی، جاده شمال، یکی از شلوغ ترین جاده های کشور می شود و خیلی از مردم از سراسر ایران برای سپری کردن تعطیلات نوروزی، دریای خزر و طبیعت سرسبز شمال را مسیر نوروزی خود انتخاب می کنند.

  مسافرانی که راهی شمال می شوند برای اقامت در ویلاهای شمال، با قیمت های متفاوتی نسبت به سایر ایام سال روبرو هستند؛ قیمت هایی که به گفته مشاوران املاک منطقه، نسبت به سایر روزهای سال ۲برابر است. در نهایت همین قیمت های بالای ویلا در این مناطق باعث می شود که مسافران اقامت در چادرهای مسافرتی را به اقامت در ویلاها و حتی سوئیت های دست چندم منطقه ترجیح دهند.

سرخرود، محله خوش نشین ها
محله خوش نشینهای معروف به خط دریا (بلوار دریا) در کنار ساحل خزر و مرکز بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد است. از آنجا که سرخرود محله خوش نشین هاست، ویلاهای این منطقه نیز اکثرا لوکس هستند و به علت لوکس بودن، قیمت های بالایی دارند.

اگر به صورت گروهی به سرخرود مسافرت می کنید و یک ویلای سه خوابه پاسخگوی نیازهای شماست، برای اقامت در یک ویلای سه خوابه در این منطقه از مازندران، باید هفته ای ۴میلیون تومان هزینه کنید و اگر قصد ماندن در کمتر از یک هفته را دارید باید شبی ۵۰۰هزار تومان بپردازید.

اما اگر خواهان لوکس نشینی در سرخرود هستید برای اجاره یک هفته ای یک دستگاه ویلای تریبلکس، باید ۹میلیون تومان خرج کنید. اجاره هر شب این ویلا معادل ۱میلیون و ۲۰۰هزار تومان است. البته لازم به ذکر است که با وجود این همه گرانی، درحالیکه حدس زده می شد امسال لوکس ها خالی بمانند، این ویلای تربیلکس برای نوروز تنها ۲روز خالی مانده است و متقاضیان لوکس نشینی در روزهای هشتم و نهم عید می توانند این ویلا را اجاره کنند.

گمان نکنید به علت تعداد بالای خواب ها، قیمت ها نیز بالاست چرا که برای اجاره یک دستگاه ویلای دوخوابه دوبلکس نیز هفته ای ۵میلیون تومان باید هزینه کنید.
البته این قیمت ها، مناسب ترین قیمت برای اقامت در این منطقه هستند. هزینه اقامت یک هفته ای در یکی از لوکس ترین ویلاهای سه خوابه در این منطقه معادل ۱۰میلیون تومان است. اگر تعدادتان بالاتر است و ویلای ۵خوابه می تواند پاسخگوی تعدادتان باشد، به جای هفته ای ۱۰میلیون تومان باید هفته ای ۱۲میلیون تومان به صاحب ویلاها بپردازید. ماهواره، میز بیلیارد، قلیون، جکوزی، استخر و دوش صحرایی از امکانات ویژه این دو دستگاه ویلاست.

دریاکنار هنوز قشنگه
شهرک دریاکنار یک شهرک ساحلی مسکونی-تفریحی است که در امتداد" دریای خزر" و ۵ کیلومتری شهرستان بابلسر در مسیر بابلسر به فریدون کنار قرار دارد. احداث این شهرک ساحلی با حمایت محمد رضا شاه پهلوی و در اوایل دههٔ ۴۰ خورشیدی آغاز و در اواخر آن به پایان رسید که در زمان خود از جمله اولین و بزرگترین شهرک های ایران در سطح خاورمیانه به شمار می رفت. این شهرک هم اکنون از لوکس های منطقه خزر است و قیمت اجاره و فروش ویلا در این منطقه خاص است.

یک ویلای ۱ خوابه در این منطقه برای یک هفته اقامت نوروزی، به مبلع ۴میلیون تومان اجاره داده می شود. از همینجا می توان حدس زد که قیمت ویلاهای ۲خواب و بالاتر از آن چه قدر است. اگر خواهان اقامت یک هفته ای در یک ویلای ۲خوابه در شهرک دریاکنار هستید باید برای یک هفته، ۸میلیون تومان هزینه کنید. که این میزان برای ویلای ۳خوابه، هفته ای ۱۰میلیون و برای ویلای ۴خوابه هفته ای ۱۳میلیون تومان است. این ویلاها نیز مجهز به ماهواره هستند و برای سرگرمی می توانید از میز بیلیارد آن استفاده کنید!

خزرشهر، مقصد لوکس نشین ها
اگر مقصدتان خزر شهر است باید بدانید که قیمت ها در این منطقه شمالی کشورمان چندان تقاوتی با قیمت های سرخرود و دریاکنار ندارد. هرویلای ۱خوابه در خزر شهر برای یک هفته به مبلغ ۵میلیون تومان اجاره داده می شود که این میزان برای ویلاهای ۲خوابه، ۸ میلیون و برای ویلاهای ۴خوابه ۱۰میلیون تومان است.

ویلای سه خوابه دیگری که مشاور املاک منطقه مدعی است که قیمت مناسبی دارد، هر شب به قیمت ۱میلیون تومان اجاره داده می شود. البته اگر کارمند هستید و خواهان اقات در خزر شهر، سوئیت تک خوابه ای هست که تنها ۱۰۰هزار تومان با حداقل حقوق شما فاصله دارد و برای اقامت در این سوییت شبی ۳۰۰هزار تومان کافیست!

بابلسر، ارزانترین در بین گران قیمتها
اگر از قشر متوسط جامعه هستید و نمی خواهید که هزینه زیادی را بابت اقامت در شمال کشور کشور بپردازید، بابلسر مقصد خوبی می تواند برای شما باشد. یک دستگاه ویلای دو خوابه در بابلسر، در هفته به میزان ۲میلیون تومان اجاره داده می شود و برای هر شب اقامت در این ویلا باید ۳۰۰هزار تومان هزینه کرد.

قیمت اجاره ویلا در این روزها، در بابلسر نسبت به مناطق دیگری که گفته شد پایین تر است. به طور مثال یک شب اقامت در یک سوئیت یک خوابه در این شهر، تنها ۱۸۰هزار تومان هزینه دارد.

رویان، توریستی خزر
نور، رویان و ایزدشهر از شهرک های توریستی شمال هستند. یک دستگاه ویلای دوخوابه در رویان برای اقات نوروزی یک هفته ای، به مبلغ ۱۵میلیون تومان اجاره داده می شود. ویلای دوخوابه دیگری نیز هست که برای هرشب اقامت در آن باید یک میلیون تومان هزینه کرد.

اگر می خواهید به رویان بروید و ویلاهای یک خوابه و ۲خوابه جوابگوی شما نیست، باید کمی بیشتر از قبل هزینه کنید؛ چرا که هزینه یک شب اقامت در یک دستگاه ویلای ۳خوابه در رویان، شبی ۶۰۰هزار تومان است.

نمک نمک آبرود، نمک گیرتان نکند!
انگار گرانی دلار بر قیمت اجاره ویلاها نیز تاثیر گذاشته است. چالوس و نمک آبرود نیز قیمت های پایینی ندارند و برای یک هفته ماندن در چالوس باید حداقل ۱میلیون تومان هزینه اقامت کرد. قیمت اجاره ویلاهای ۲خوابه در این منطقه از شبی ۲۰۰هزار تومان شروع می شود و در شهرک توریستی نمک آبرود به ۴۴۰هزار تومان نیز می رسد.

ویلاهای سه خوابه نیز از ۴۰۰هزار تومان آغاز و تا ۸۰۰هزار تومان نیز می رسد. نکته جالب توجه این است که ویلاهای گران قیمت زودتر از ارزان ترین ها به اجاره رفته اند و برای عید دیگر دسترس نیستند!

رامسر، شهر رزرو شده ها
به رامسر می رویم تا شاید قیمت های کمتر باشد. در رامسر نیز قیمت ها تفاوت چندانی با چالوس و نمک آبرود ندارد. از مشاور املاک منطقه سراغ ویلایی ۲خوابه را می گیریم. وی در پاسخ به جستجوی ما، یک ویلای ۲خوابه ای را معرفی می کند که قیمتش شبی ۵۰۰هزار تومان است و البته کمی بعد یادآوری می کند که این ویلا تا روز آخر عید در رزرو است و کمی بعدتر یادش می اید که تمام ویلاهای ۲خوابه اشت در رزرو هستند. از او سراغ ویلاهای ۳خوابه رامسر می گیریم. او با ذکر اینکه اکثر ۳خوابه هایش نیز رزرو هستند، یک دستگاه ویلایی را مرفی می کند شبی ۸۰۰هزار تومان هزینه اقامت دارد.

هرچند که ویلاهای لوکس قیمت ها را لوکس تر می کند و این تقاضای بالا برای مناطف سرسبز شمال است که قیمت ها در این منطقه را تعیین می کند اما عرضه ویلا با ماهواره! ، خود نشان دهنده میزان نظارت بر قیمت ویلاهای اجاره ای در این منطقه است
نرخ اجاره ویلادرشمال...
ما را در سایت نرخ اجاره ویلادرشمال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اعظم خدایی nerkhejarehviladarshomal بازدید : 136 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 19:09